Zaytung.Com Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Düzenli bir cinsel hayatınız yok diye üzülmeyin. İş başvurularınıza geri dönülmüyor diye dertlenmeyin. Lütfen büyük resmi görmeye çalışın. Şunun şurasında ne kadar ömrünüz kaldı ki zaten? Yapmayın böyle... devam...
FOTOHABER

Türkiye, psikolojik olarak hazırlandığı şeyin boyutu hakkında endişeli...

Erkan Naldemirci ve Sezai Çelik vakalarının ardından bir açıklama yayınlayan YÖK, akademik camiada sapık it-kopuk istihdamı için özel kontenjan ayrıldığı yönündeki söylentileri yalanladı...

Bir Sonraki 14 Şubat'a Kafası Rahat Girmek İsteyenler İçin: Doğru Flörtü Seçme ve Sevgiliye Evirme Rehberi...

Mücevher Reklamında Dans Eden Çift İzlemeye Doyanlar İçin: Aşk Meşk Konularını Hakkıyla İşleyen Filmler

Ziraat Bankası, CNN Türk'ün aHaber'e dönüşüm projesi için Demirören'e neredeyse hibe ettiği 675 milyon doların yerinde harcandığını görmekten mutlu...

Haftanın Kitapları (Ayın da olabilir, net bir tarih vermek zor): Bir Ömür Nasıl Yaşanır, Kişi ve Kutsal, Saraybosna Marlborosu...

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

6-0'lık Real Madrid Mağlubiyeti Ülkedeki Aşırı Boktan Gündemin Gölgesinde Kalan Galatasaray'da Buruk Sevinç...

Dün akşam oynanan Şampiyonlar Ligi mücadelesinde deplasmanda Real Madrid'e 6-0 yenilen Galatasaray, alınan bu farklı mağlubiyetin son 24 saat içerisinde Türkiye'de yaşanan boktan olaylar yanında sönük kalmasının keyfini sürüyor. devamı...

N'olmuş n'olmuş?

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Fiyatı Bir Ayda 20 Katına Çıkan Sağlık Maskesinin Enflasyon Sepetinde Yer Aldığını Fark Eden TÜİK'te Panik Büyüyor...

Koronavirüs salgınının Türkiye'ye doğru yaklaşmasıyla birlikte fiyatı 1 ay içerisinde yaklaşık 20 katına çıkan sağlık maskesinin enflasyon hesaplamasında kullanılan ürünler içerisinde yer aldığı ortaya çıktı. devamı...

Türkiye, Koronavirüs Endişesiyle Bu Yıl Düğünlerin İptal Edilmesinden Yana... Belki Biraz da Çeyrek Altının 550 TL Olmasından... Ama Esas Korona Yani...

Tahran-İstanbul uçuşunu gerçekleştiren THY uçağının koronavirüs şüphesiyle Ankara'ya acil iniş yapması vatandaşlar arasında endişeleri artırırken, bu yıl düğün törenlerinin iptal edilmesi gerektiği de kamuoyunda yüksek sesle dile getirilmeye başlandı. devamı...

İçişleri Bakanlığı, Kamusal Alanlardaki Başıboş Çocuk Terörüyle Etkin Mücadele İçin Düğmeye Bastı

Linkedin'de İlk Kez Normal İş Teklifi Alan Gamze Güldür(27) Cephesinde Gergin Bekleyiş Sürüyor: ‘‘Acaba ne zaman asılmaya başlayacak?’’

4 yıldır üye olduğu Linkedin'de bugüne dek tamamı flörtleşme ya da taciz içerikli 200'ün üzerinde mesaj alan Gamze Güldür(27), cephesinde gergin günler yaşanıyor. Genç sistem analisti, 3 gün önce başlayan bir görüşmede 14 mesaj geride kalmasına rağmen konunun hala bir şekilde profil fotoğrafına gelmemiş olmaması nedeniyle buruk bir sevinç yaşarken, olayın üzerindeki gizem perdesi ise her geçen gün büyüyor.

“Kesin bi pislik var”

Profesyoneller için iş network'ü platformu olan Linkedin’de kendisini gerçekten profesyonel bir biçimde iş konuşulan ilk mesajlaşmanın içinde bulan genç analist, karmaşık duygular içinde. “Genelde en geç 3. mesajda 'Ne güzel gözlerin var' noktasına gelirdi konuşma ama henüz bunda bir şey yok. Hala know how diyor, sektör diyor, big data diyor. Kesin bir pislik var” diyen Güldür, durumun bir miktar egosunu zedelediğini de sözlerine ekledi. Güldür, "Tabi insan ister istemez profil resmimi mi beğenmedi acaba diye düşünüyor ama yani her gün ortalama 10 ekleme talebi alan resim bu. Olamaz yani öyle bi şey... Di mi?" sözleriyle de duruma henüz tam anlam veremediğini kaydetti.

Tinder’ın CV’lisi

Türkiye’de böyle bir şey yaşanabileceğine pek imkan vermediğini ifade eden Güldür, şöyle devam etti:

“Yurtdışında Linkedin’in iş bağlantıları kurmak, iş bulmak için falan kullanıldığını duymuştum ama çok da kulak asmamıştım o tip dedikodulara. Benim bildiğim kadarıya Tinder’ın CV’lisi gibi bir şey burası. İlk kez böyle bir şey geliyor başıma. Bir-iki defa ben de denedim tabi karşı tarafı. Geçmiş tecrübelerimi sordu, ‘Geçmişin kurcalanmasından hoşlanmam’ dedim. ‘Yanlış anladınız, referansınız var mı acaba’ diye yanıtladı. Çok, gerçekten çok tuhaf…”

Son bir teste daha tabi tutacak

Genç sistem analisti, önümüzdeki 1-2 gün içinde de flörtleşmeye dönük bir mesaj gelmemesi halinde profil resmini değiştirip bir de öyle deneyeceğini belirtirken, "Instagram'daki profil resmimi koyucam, geçen yaz çekilmiştim 122 like'ı var. Ona da asılmıyorsa ya cidden iş teklif ediyor ya da bu adam şu ana kadar gördüklerimin en sinsisi" ifadelerine yer verdi.

Güldür, olay iş görüşmesine kadar gelirse mutlaka güvenilir bir arkadaşını yanına alarak gideceğini de vurgulayarak "Orada anlaşılır zaten durum, baktım hala asılmıyor açık açık maksadının ne olduğunu sorarım. Dolandıracak mı borç mu isteyecek benden napıcak? Böbreğimi mi çalacak?" sözleriyle gizem perdesinin önümüzdeki günlerde aralanacağını umduğunu belirtti.

Linkedin Genel Merkezi’nde coşku

Türkiye’den ilk kez böyle bir haber alan Linkedin’deyse coşku hakimdi. California San Jose’de bulunan Genel Merkez’e bir anda yayılan “Beyler Türkiye’de gerçekten profesyonel mesajlaşma var” bildiriminin ardından kutlamalar başladı. Konu hakkında kısa bir açıklama yapan Linkedin Ortadoğu Sorumlusu Kevin Gornett, “Bakın bize herkes güldü zamanında. Siteyi Türkiye’ye açtığımız için Silikon Vadisi’nde adım ‘Oooo Kevin çöpçatanlığa da başladın’a çıktı. Ama bir mucizeye inandık, yılmadık. İnşallah bir ilki yaşayacağız." sözleriyle mutluluğunu paylaştı. Genel Merkez’de de artık tüm gözler konuşmanın mülakata evrilip evrilmeyeceğine çevrilmiş durumda.


facebook'ta Paylaş twitter'da paylaş Allah'a havale et

Yorumlar:

(24.1.2020)

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

Feriye Halansoy, Öğretmen


Diğer yorumlar ->

(17.12.2019)

50 kişinin katıldığı Genç Müslüman Kadınlar İçin Liderlik Programı'na 1 milyon 163 bin TL harcandı...

"Kişi başına 22 bin TL falan ediyor. O paraya 50 tane lider yetiştirildiyse gayet hesaplı çıkmış aslında..."

Yusuf Aldöğenler, Muhasebeci


Diğer yorumlar ->