Zaytung.Com Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Düzenli bir cinsel hayatınız yok diye üzülmeyin. İş başvurularınıza geri dönülmüyor diye dertlenmeyin. Lütfen büyük resmi görmeye çalışın. Şunun şurasında ne kadar ömrünüz kaldı ki zaten? Yapmayın böyle... devam...
FOTOHABER

Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir kez daha küsurata takılmadı...

Son gelişmelerden sonra atıl hale gelen S-400’lerin Devlet Su İşleri’ne devri gündemde...

Bir Sonraki 14 Şubat'a Kafası Rahat Girmek İsteyenler İçin: Doğru Flörtü Seçme ve Sevgiliye Evirme Rehberi...

Mücevher Reklamında Dans Eden Çift İzlemeye Doyanlar İçin: Aşk Meşk Konularını Hakkıyla İşleyen Filmler

Ziraat Bankası, CNN Türk'ün aHaber'e dönüşüm projesi için Demirören'e neredeyse hibe ettiği 675 milyon doların yerinde harcandığını görmekten mutlu...

Haftanın Kitapları (Ayın da olabilir, net bir tarih vermek zor): Bir Ömür Nasıl Yaşanır, Kişi ve Kutsal, Saraybosna Marlborosu...

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

6-0'lık Real Madrid Mağlubiyeti Ülkedeki Aşırı Boktan Gündemin Gölgesinde Kalan Galatasaray'da Buruk Sevinç...

Dün akşam oynanan Şampiyonlar Ligi mücadelesinde deplasmanda Real Madrid'e 6-0 yenilen Galatasaray, alınan bu farklı mağlubiyetin son 24 saat içerisinde Türkiye'de yaşanan boktan olaylar yanında sönük kalmasının keyfini sürüyor. devamı...

N'olmuş n'olmuş?

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Kişi Başına Düşen Kitap Okuma Oranı 0.1 Olan Ülke, 3 Gündür Bir Çocuğu Tartışıyor...

Kişi başına düşen yıllık 0.1 kitap ortalaması ile dünyada 86. sırada bulunan Türkiye'de, ortalamanın epey üzerinde okuduğu ortaya çıkan bir çocukla ilgili tartışmalar 3. gününe girmiş durumda. devamı...

14,99 TL'den Menü Satmaya Başlayan McDonald's'a, 2015 Yılında Olmadığımız İzah Edilmeye Çalışılıyor...

Bu sabah saatlerinde çok sayıda McDonald’s şubesinden gelen, çok uygun fiyat olan 14,99 TL’ye menü satıldığı yönündeki iddialar ortalığı karıştırdı. ‘’Süperkıyak Burger’’ adıyla satışa sunulan menüleri gören müşterilerin, McDonald’s personelini “Kardeş, 2015 yılında değiliz. Bu menü eski. Düzeltin isterseniz!” şeklinde uyarılarından ise henüz bir sonuç alınabilmiş değil...devamı...

Türk İnternet Camiasının Usta Kalemi, Ölümünün 1. Yılında Törenlerle Anıldı

11.Muhtarlar Toplantısı Mağdurlarından 12.'lere Uyarı: "Paralel'i soruyo, Doğan Medya'yı soruyo, sigaraları kesin topluyo"

Ak Saray'daki bir muhtarlar toplantısı daha Erdoğan'ın çeşitli konulardaki görüşlerini aktarmasıyla noktalanırken, bu özel davete katılanlar gelecek toplantılar için önemli bilgileri paylaşmayı ihmal etmedi. Beşevler'e gelecek muhtarların muhakkak paralel konusuna çalışmasını, Doğan medyasına da göz gezdirmesini tavsiye eden sarayın konukları, sigara paketleri için de özel önlem alınması gerektiğinin altını çizdi...

Bugünkü toplantıda yaklaşık 8 saat boyunca Erdoğan'a maruz kalan muhtarlardan biri de Afyon Civlidere Köyü Muhtarı Ahmet Uluşan idi... Daha fazla mağduriyet yaşanmaması için tecrübelerini gelecek nesillere aktarmak niyetiyle mikrofonların karşısına geçen Uluşan, Saray'a gelmesi olası muhtarlarla şu bilgileri paylaştı:

Kritik detaylara dikkat

"Valla girişte direksman arama var. Ben paketi çoraba koymuştum eğildi ordan buldu. Teneffüslerde tuvaletleri geziyo, ordan da şans yok. Bence hiç yanınızda sigara getirmeyin. İlk bölümde paralelden sordu bize ama 9'lara mesele Ergenekon'u sormuş. O anki haline göre değişiyo. İkinci kısımda Doğan Medyası. Ha bi de eski konuları sormaz diye bakmamazlık etmesinler. Misal pat diye Gezi'yi sordu. Allahtan yanımdaki arkadaşa denk geldi. Yoksa ben çalışmamıştım o kısımlara..."

 

Beşevler'deki bir buluşmanın daha ardından Erdoğan'ın üst kontrolü yapmasıyla çıkışa yönelen muhtarlar, Ak Saray'ın bahçesinde 3'erli sıra oluşturarak düzenli bir şekilde evlerine dağıldı. 11. Toplantıya katılan toplam 1.282 muhtardan bazılarının ön plana çıkan tavsiyeleri ise şöyle oldu:

Numan Alansoy (Kısıkçayır Köyü Muhtarı): Arkaya oturursam yırtarım diye düşünmeyin beyler. Adam uzun. Esas en arkayı görüyo. Bak öne oturanlar uyudu hep, farketmedi onları...

Hacı İdris Tuluğhan (Aşağı Pursaklar Mahalle Muhtarı): Bir A, iki C, üç A... Ne bakıyosunuz olum yazın bunları işte. Cevap anahtarı aynı.

Adem Dilbasan (Yurnallı Köyü Muhtarı): Bilmiyosanız bilmiyorum diyin, çalışamadım diyin oturun. Benden tavsiye. Bak mesele paralel yapıları sayın deyince benim yanımdaki arkadaş kopya çekmeye kalktı, eline yazmış. Sınıfın ortasında dövdü resmen. Halbuki bilmiyorum dese, vurmazdı en azından...

Yusuf Alabaz (Farazçam Mahallesi Muhtarı): Ya kolay aslında var ya. Ha tabi bazı yerleri mecbur ezberlicen. Bak Doğan medyasını sorarsa say hemen Kanal D, Kanal D Avrupa, Radyo D, Radyo D Avrupa, Kanal D2, Kanal D2 Avrupa... Böyle başlayınca sonuna kadar anlattırmıyo zaten, otur tamam diyo...


facebook'ta Paylaş twitter'da paylaş Allah'a havale et

Yorumlar:

(24.1.2020)

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

Feriye Halansoy, Öğretmen


Diğer yorumlar ->

(17.12.2019)

50 kişinin katıldığı Genç Müslüman Kadınlar İçin Liderlik Programı'na 1 milyon 163 bin TL harcandı...

"Kişi başına 22 bin TL falan ediyor. O paraya 50 tane lider yetiştirildiyse gayet hesaplı çıkmış aslında..."

Yusuf Aldöğenler, Muhasebeci


Diğer yorumlar ->