Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
VİDEOHABER

Türkiye'nin ilk Organize Saç Örgütü, ilk eyleminde yakayı ele verdi...

-> Telefonla oynarken babayla ''hıı yaa evet''li muhabbette yarım saat geride kaldı..
-> UNESCO, kuaförlerin Nisan sonuna kadar açılmaması durumunda sarışınların %85’inin yeryüzünden silinme tehlikesiyle karşı karşıya olduğunu açıkladı...
-> Evlere sipariş götürerek marketçiliğe, maaş ödemelerini düzenleyerek bankacılığa, uygulama noktasında ateş ölçerek doktorluğa giriş yapan Emniyet Genel Müdürlüğü, kuaförlük hizmeti için talep topluyor...
-> Karantina sürecini Netflix başında geçiren Beril Şirin, orta seviyede Norveççe, başlangıç seviyesinde İzlandaca ve akıcı derecede İbranice konuşmaya başladı.
-> İstanbul Bağcılar'da bir depoya baskın düzenleyen polis, tıraş edilmek vaadiyle kandırılan 16 yetişkin erkeği sahte berber çetesinin elinden kurtardı...
FOTOHABER

CHP'li belediyeleri sabote edebilmek için son olarak yıllardır hizmet veren aşevlerinin hesaplarına da bloke koyduran AK Parti: ''Az sabredin, PTT'ciler yemeği de kapınıza getirecek...''

Duyuru: Şişli Etfal'de çalışmakta olan doktor yakınım için Covid-19 geçirmiş ve iyileşmesinin üzerinden en az 14 gün geçmiş berber aranıyor...

DERGİ
BLOG

Evde Oturmaktan Ruhu Patatese Dönenler İçin: Bir Takım Gaza Getirici Marşlar, Soundtrack'ler...

SİNEMA

Shaun of The Dead'den, This is The End'e... ''Dünyanın Sonu Komik de Olabilir Aslında'' Temalı Filmler

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Düzenli bir cinsel hayatınız yok diye üzülmeyin. İş başvurularınıza geri dönülmüyor diye dertlenmeyin. Lütfen büyük resmi görmeye çalışın. Şunun şurasında ne kadar ömrünüz kaldı ki zaten? Yapmayın böyle... devam...

Haftanın Kitapları (Ayın da olabilir, net bir tarih vermek zor): Bir Ömür Nasıl Yaşanır, Kişi ve Kutsal, Saraybosna Marlborosu...

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

Şimdi de Fenerbahçe'nin Başkanına Saran AK Parti Yönetiminden Samimi Açıklama: ''Ülkenin başka bir derdi olmadığı için, can sıkıntısından...''

Dün akşam oynanan Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasıyla birlikte sarı-kırmızılıların Kadıköy'deki 21 yıllık galibiyet hasreti de sona ererken, maçın ardından AK Partili önde gelen isimler, basın ve troller'in koro halinde FB başkanı Ali Koç'u istifaya çağırmaları da geceye damga vuran bir başka gelişme oldu. devamı...

N'olmuş n'olmuş?

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

İş Yerleri ve Okulların, Sırf Bütün Aile 24 Saat Bir Arada Olmasın Diye İcat Edildiği Netlik Kazandı...

24 saat aynı evin içinde geçirdikleri ilk ayı doldurmak üzere olan ailelerde sinirler her geçen gün daha da gerilmeye devam ederken, karantina öncesi küfür edilerek gidilen okul ve işyerlerinin aile birliğini korumada hayati önem taşıyan ve muhtemelen sırf bu yüzden icat edilmiş kurumlar olduğu da netlik kazanmaya başladı... devamı...

Türkiye Berberler ve Kuaförler Odası Uyarıyor: ''Sakın...''

Koronavirüs önlemleri kapsamında berber ve kuaförlerin kapatılmasının üzerinden 20 güne yakın bir süre geçerken, saç işini kendi kendine halledebileceği inancıyla eline makası alan vatandaşların sayısı da hızla artmaya başladı. devamı...

İç Savaş ve Kıtlık Yüzünden Nüfusu 117 Kişiye Düşen Afrika Ülkesi, Göçmen Alımına Başladı

Blog

Bir Sonraki 14 Şubat'a Kafası Rahat Girmek İsteyenler İçin: Doğru Flörtü Seçme ve Sevgiliye Evirme Rehberi...


Direk gömün flörtü gitsin. Yazı burda bitti.


Geldi yine yalnızların korkulu rüyası olan o gün. Yine her sene olduğu gibi bu sene de yalnızlarımız içlerine çekilecek, yalnızlıkları ile alakalı sorgulara girecek, çeşitli imrenmeler yaşayacak ve tüm bu sürecin ardından ‘’koyayım Sevgililer Günü’ne ya, ne güzel masraf yapmadık, kapitalizmin oyunları cart curt’’ diyerek kendilerini teselli edecek. Sevgilisi olanlara zaten diyecek bir şeyimiz yok. Nasıl sevgili yabıyonuz siz? Bi yeşillendirin pls.

Bir de asıl arafta kalanlarımız var aramızda. Sevgili desen değil, yalnız desen değil... İşte karşınızdaaaa flört evresinin tam da ortasında bulunan ve etrafına Pulp Ficton’daki gibi şaşkın şaşkın bakan John Travolta tipli insanlar! Ulan hediye alsam bir şey mi ima etmeye çalışırım, hediye almasam yanlış anlar mı gibi girdaplarda boğulan canımız zavallılarımız... Biz yine sizin imdadınıza yetiştik, merak etmeyin. Bu geçti artık ama bir sonraki 14 Şubat’ı sağ salim atlatmanız için size dipçik gibi bir kılavuz hazırladık...

 

1. Hızlı karar almayı öğrenin

Analitik zekayı ve duygusal zekayı çok hızlı bir şekilde örgütleyip, karşınızdaki kişiyi hayatınızda istiyor musunuz, istemiyor musunuz karar verin. Gerekirse bir A4 alın önünüze, kişinin artılarını eksilerini bir yazın. Baktınız oluru var gibi, hemen Sevgililer Günü’nde tutuverin elinden. Bir de üstüne bir güzel mahçup edin karşınızdakini. ‘’Olsun sen de seneye hediye alırsın’’ gibi uzun süreli düşündüğünüzü de ‘’sırf gönül eylemek adına’’ belirtebilirsiniz.

 

2. Hızlı karar alamayanlar için...

Net olun balım. Yani gerçekten içinizden geçeni karşınızdaki kırılmış kırılmamış farketmeksizin söyleyin. Mesela hani ‘’seninle aramızda bir şey olsun istemiyorum ama sana karşı da bir şey gıdıklıyor beni. Kutumda büyük hissediyorum’’ gibi göt göt şeyler söyleyebilirsiniz karşınızdakine. Karşınızdakini hızlıca bu ilişkiden soğutup, 14 Şubat’ta kararı onun vermesini de sağlayabilirsiniz...

 

3. Seçim yapmayı öğrenin

İşte burası biraz sıkıntılı bir madde. Flört dediğin karadelik malumunuz sonsuz olasılık ve çok sayıda aday barındıran bir evre. Şahsen ben hiç haz etmem. 14 Şubat’a hangi flörtle katılım sağlayacağınız çok önemli. Öncelikle kaybetmeyi göze aldıklarınızı bir kenara ayıklayın. Hiçbir şekilde oluru olmayanlar lütfen listede yer tutmasın ve kimsenin de vaktini çalmayın. Geriye kalan bir kaç kişiyi de ufaktan dürtün öncelik sırasına göre. Yani hangisiyle daha çok eğlenebileceğinizi bir kafanızda oturtun. Baktınız red yediniz, hemen mal gibi gidip aşık da olun. Çünkü onun öncelikleri arasında olmadığınızı farkedeceksiniz, bu da aşık olmak için yeterli olacaktır. Gidin meyhaneye sap kankanızla için abi siz ya. Hay allah nereye geldi konu...


Acısız intihar teknikleri enter

 

4. Hediye almalı mıyım?

Yani flörte göre değişir. Şimdi flört var, flört var. Birine insanın günahını veresi gelmiyor, diğerine ciğerini söküp veresi geliyor insanın. Ama kalkıp da eski sevgilinin parfümünün aynısından, ne bileyim eski sevgiliye alınan kazağın başka bir versiyonundan falan hayvanlık yapıp almayın eğer bir şey alacaksanız.

Biraz şu hediye işlerine yaratıcılık getirin nolur ya... İlla değişik bir şey olsun, ben bu ilişkiye değişik başlarım arkadaş diyorsan www.fideyo.com 'a girip oradan çılgınca bir sürpriz yapabilirsin mesela müstakbel sevgiline. Hele ki kafan biraz çalışıyorsa yaratıcılık konusunda. Üstüne bir de flörtünün ilgi alanlarına ve sevdiği kişilere/tarzlara hakimsen hiç durma. Misal atıyorum 14 Şubat’ta yemeğe çıkarmak istediğini bu site üzerinden flörtüne söyleyebilirsin. Hem teklifle beraber hediyeyi de aradan çıkarırsın şşş ;)


5. Savaşmayın, sevişin

Yani şöyle ki; böyle günler genelde insanlarda tedirginlik yaratmakla birlikte, sağlıklı düşünememeyi de tetikliyor ki bence flört evresi tekrar ediyorum günümüz şartlarında zaten sağlıklı bir şey değil. 14 Şubat için flörte yazsam mı yazmasam mı gibi ikilemlere düşüp, son anda verdiği karardan dolayı kıçı başı ayrı oynasın istemiyorum kimsenin. ‘’Cuma günü işin yoksa bir yerlere mi gitsek?’’ gibi 14 Şubat’ı hiç bulaştırmadan, bir yol almayı deneyin olmadı. Hem karşıdakinde baskı oluşturmazsınız Sevgililer Günü diye, hem de kendi üstünüzde. Cuma demek her türlü kurtarır. Ümit de vermeyin, cefa da...


Sevgililer Günü için mekan önerisi.

 

6. Hayırlısı maddesi...

‘’Süreci evriltmek istediğiniz yer neresiyse, kalbiniz orda atar.’’ Bu söz de lütfen literatürlere geçsin. Çünkü flörtün ilişkiye evrilmesini isteyen kişiler daha uyumlu ve çabalayıcı olurken, kalbi sadece alt bedeninde atanlar ise saçma sapan tipler olurlar. Eğer ki kalbi adam gibi yerinde atanlardansanız, 14 Şubat’ı çok güzel kullanabilirsiniz bu ilişki için. Yok efendim benim kalbimle bilmem nerem aynı yerde diyen tipsizlerdenseniz karşınızdakine hiç bulaşmayın. Bayramını kutlar gibi kutlayın 14 Şubat’ını mümkünse ki anlasın sizden bir cacık olmayacağını. Hacı diye hitap edin gerekirse ama tek bir gece için büyük şeyler vaat edip, kalp kırmayın. 


Her ihtimale karşı akrep burcu flörtünüze karşı önlem alınız.

 

7. Beklerim yolunuuuuuu....

Beklediğiniz 14 Şubat planı mesajı gelmedi mi? Aklınızda şüpheler mi var? Karşınızdaki yamuk size ‘’14 Şubat gibi günleri önemsemem yea’’ gibi sözler mi sarfetti?...

Si*tir edin o kişiyi. Valla. Çıkın dışarı eğlenmenize bakın ya da evde güzelce vakit geçirin, dinlenin. Yolun başında ne istediğini (siz değilsiniz o istek) belli eden, yumurtanın o fırçalanmayan tarafını bir güzel hayatınızdan sıyırın. Böyle baya yol verin. Benim yerime de yol verin. Hatta tüm kalbi kırıklar için de yol verin.

Ya bu flört olayı bence toplumsal bir sorun, ben çok sinirleniyom.


Bakın bu soru geri gelsin acilen!

 

Her neyse sövdük ettik ama herkese sevgiler, mutlu olun.

14 Şubat Sevgililer Günü’nüz kutlu olsun. <3

(Mervously Brüksel'den bildirdi)


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Yorumlar:

Sıradaki Blog İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(24.1.2020)

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

Feriye Halansoy, Öğretmen


Diğer yorumlar ->

(17.12.2019)

50 kişinin katıldığı Genç Müslüman Kadınlar İçin Liderlik Programı'na 1 milyon 163 bin TL harcandı...

"Kişi başına 22 bin TL falan ediyor. O paraya 50 tane lider yetiştirildiyse gayet hesaplı çıkmış aslında..."

Yusuf Aldöğenler, Muhasebeci


Diğer yorumlar ->