Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
HALKIN SESİ

Haydarpaşa ve Sirkeci İhalesi, Bilal Erdoğan'a ait Okçular Vakfı'nın eski genel müdürüne verildi...

"Cengiz-Kolin-limak-Kalyon dörtlüsüne niye verilmemiş ki? İnşallah başlarına kötü bir şey gelmemiştir. Endişelendim bak şimdi..."
-> Kadıköy Belediyesi, ilçede henüz kahveci, çikolatacı, lokmacı ya da bar olmayan 6 dükkanı sit alanı ilan etti...
-> Sonbaharın girmesiyle birlikte piyasalarda mevcut diyetisyen sayısı diyet yapan insan sayısının 4 katına ulaştı...
-> Türkiye nefesini tuttu, ilk ''bi dakika lan, bu işte bir keleklik var!'' diyecek babayiğidi bekliyor...
-> Savaş, barış ve ekonomik kriz'in ardından ''Ateşkes'' de yasaklı kelimeler sözlüğünde yerini aldı...
-> ''Ateşkes Trump'ın emri, şu ayrılık olmasaydı'' parçası listelerde hızla yükseliyor...
FOTOHABER

Klavye başındaki vatandaşlar merakla bekliyor: Ateşkes sosyal medyayı da kapsıyor mu? Ayrıntılar birazdan...

Dolar cephesinde son durum: ''Noluyoz len?!''

VİDEOHABER

Üniversite öğrencilerinin elektrikli araba ve füze atan robot dışında bir şey yapma denemesi faciayla sonuçlandı...

SİNEMA

Battaniyelerinizi Hazırlayın: Undone'dan The Crown'a... Bu Kışı da Bir Şekilde Atlatmanızı Sağlayacak Yeni Mahsül Diziler

SPOR

TFF, Oynanan Futbolun Yakılan Elektriğe Değmemesi Nedeniyle Gece Maçı Uygulamasına Son Vermeye Hazırlanıyor...

Türkiye Futbol Federasyonu, hali hazırda borç yükü altında bulunan kulüplerin mali dengelerinin bir de artan elektrik fiyatları yüzünden iyice bozulmaması adına önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. devamı...
BLOG

Winter is Coming: Doğalgaza Alternatif Olarak Her Evde Bulunabilecek Düşük Maliyetli Yakacaklar...

DERGİ
ANKET

N'olmuş n'olmuş?

KİTAP

Instagram Resim Altlarınız İçin: Bir Takım Yeni Nesil Şairler ve Oldukça Acaip Kitapları...

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Sevgilinizin rahat ve umursamaz tavırları illa ki sizi aldattığı anlamına gelmiyor. Ancak bayram tatilini memleketinde ailesiyle geçireceğini söyleyip Kaş'a gitmesi o anlama geliyor olabilir. O işi bi araştırın siz... devam...
Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Altunizade Metrobüs Durağı’nın Meclis Gündemine Taşınması, Meclis Gündeminde İzdihama Neden Oldu..

Plansız programsız yapılan metrolar, alt-üst geçitler ve çocuklar sebebiyle son 2 aydır aşırı yoğunluk yaşanan Altunizade Metrobüs Durağı’nın İstanbul Büyükşehir Belediye meclisi gündemine taşındığı haberini sosyal medyadan alan milyonlar meclise akın etti.. devamı...

Ateşkes Kararı ve Yeni Yaptırım Uygulanmayacağının Açıklanmasıyla Birlikte Rahatlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mektup Yazmak İçin Masasının Başına Geçti: ''Sensin lan fool!''

ABD ve Türk heyetleri arasında bugün Ankara'da gerçekleşen görüşmenin ardından Suriye'nin kuzey doğusunda devam eden askeri harekata 120 saatliğine ara verilmesi ve bu süre içerisinde SDG güçlerinin güvenli bölgeden ayrılması kararı çıkarken, ateşkesin gerçekleşmesi halinde Türkiye'ye herhangi bir yaptırım uygulanmayacağı açıklandı. devamı...

İç Savaş ve Kıtlık Yüzünden Nüfusu 117 Kişiye Düşen Afrika Ülkesi, Göçmen Alımına Başladı

Blog

Bir Karın Ağrısı Olarak Uzak Mesafe İlişkisi: Yürür mü? Nasıl Yürür? Telefonu Niye Kapalı?!

Uzak mesafe ilişkisi, ''İki gönül bir olursa samanlık seyran olur’’ diyerek kendinizi avuttuğunuz ilişkilerde, ortada bir olunacak bir samanlığın bile bulunmadığı versiyona verilen addır. Bu samanlık eksikliğinden mütevellit ortaya çıkan problemler genelde çığ gibi büyür ve ‘'Yhaa biz birbirimizi seviyoruz’’lar, aradaki mesafelere yeniliverir. Çünkü evet, ‘’gözden ırak olan gönülden de ırak olur’’. Yeteri kadar moralinizi bozduysak eğer (hehe) konumuza gelelim. Uzak mesafe ilişkilerde karşılaşılan problemler nelerdir, nasıl başa çıkarız (ya da en azından bi deneriz)...

 

1. Sevgilinin dahil olduğu yeni ortam

Velev ki bir sebep yüzünden manitanız ile farklı şehirlere düşmek zorunda kaldınız. İstiyorsunuz ki o yeni şehrinde geçireceği zamanda yapayalnız olsun. Kimseler yüzüne bakmasın. Asosyal olsun çıksın. Kimselerle tanışmasın… Çünkü biliyoruz ki lugatınızda ‘’yeni insan’’ demek ‘’çok seksi bir kadın yahut heykel gibi bir adam’’ demek. Zihinde belirenler kesinlikle bunlar  ve aniden loop'ta çalmaya başlayan ‘’sardı korkular, gelecek yıllar…’’.


"Arkadaşlarla rakı balık yapıcaz" denince kafada canlanan (temsili)


O zaman napıyoruz? Bırakıyoruz sevdiceğimizi, nasıl istiyorsa öyle sosyalleşsin. Darlamayın, bunaltmayın. İçiniz içinizi de kemirse bunu yansıtmayın. Gerekirse konuşmadan önce duvar muvar yumruklayıp gerginliğinizi iyice atın. Unutmayın ki ayrı olduğunuz sürede birbirinize yaşatacağınız her mutsuzluk karşı tarafın zihninde "Lan zaten bi hayrını gördüğüm yok, ben ne çekiyorum bunun afra tafrasını mk?" sorusunu gündeme getirir ve o sürenin sonsuza dek uzamasından başka bir halta yaramaz.

En baştan şunu kabullenin, uzak mesafe ilişkisi kontrolün nerdeyse sıfır olduğu bir durumda kendinizi karşı tarafın insafına terk etmektir ve cevap aramanız gereken soru "nasıl daha iyi kontrol edebilirim?" değil, "nasıl daha fazla güvenebilirim?"dir.

 

2. The person you have called…

Panik yapmayın. Yani 1 saat önce iletişim kurduğunuz ve dışarıda olduğunu bildiğiniz sevgilinizin telefonun kapanması, sizde hemen anksiyeteye yol açmasın. Bir sakin olun, elinizdeki telefonu kenara bırakın. Olabilir. Düşürmüş, bozmuştur. Cidden şarjı bitmiş bile olabilir (şarjı bitmiş BİLE derken, en olası durumu nasıl eledim?). Kontrollü olun ve telefonu açtığı an ağzına sıçmaya başlayın. Bunu da ‘’merak ettim seni başına bir şey geldi sandım. Silahlı saldırı olmuş (sallaaaaayın). Seni vurdular sandım..’’ falan gibi vicdani yoldan yapın. 


Telefonun başında Hakan Altun gibi ol...
 

Bu noktada uzak mesafe içinde bulunanların telefonlarının şarjları ve sinyal durumları konusunda daha bir hassas olmaları gerektiğini de hatırlatalım. Zaten ottan boktan nem kapmaya meyilli hale gelen sevdiceğiniz ülser olsun istemiyorsanız mümkün mertebe o telefonu çalışır halde tutmaya gayret edin. Aksi bir durum olacaksa da önceden haber edin. 

 

3. Maviye dönüşemeyen Whatsapp tikleri…

Bu çift tik olduktan sonra bir de rengini beklediğimiz komünikasyon süreci. İkinci level yani. Sizin çeşitli tikler edindiğiniz ve mora dönmeye başladığınız evre ile paralel ilerler. Hani sizin hemen mesajlarınıza cevap veren sevgiliniz? Nerde o daha ‘’nasılsın aşkım’’ yazmadan ‘’iyiyim aşkım’’ yazan aşkitonuz? Öyle hemen Tarık Akan’ı gelinliği ile kovalayan Adile Naşit gibi ‘’uçtu kuşum’’ moduna girmeyin. Kuşunuz belki müsait değildir. Kuşunuz tuvalettedir ve telefonunu almamıştır yanına. Kuşunuzu hemen başka birinin üstüne kondurmaya çalışmayın. Cevap verdiği zamanda da ‘’sen müsait değilsin galbaaağ’’ gibi cümleler kurup kekoya bağlamayın. Siz de onu mesajını okumayın ve böyle böyle kopun mesela. Şaka şaka bu geç cevap verme/geç görme olayını rutine bağlarsa daha sonra yaparsınız. Böyle böyle koparsınız mis gibi.


"Aşkım profil resmin niye görünmüyor?"dan bir önceki aşama


4. Beraber yaptığınız aktiviteleri sürdürün

Ayrı şehirlere düşmeden önce, beraber  ne yapıyorsanız onları yine yapmaya özen gösterin. Mesela bir dizi mi izliyorsunuz, yeni bölümü geldi ise aynı anda izlemeye gayret edin. Aralarda mesajlaşırsınız ve birbirinize ‘’ohaaa noldu laaan’’ gibi şaşkınlık nidaları yazarsınız falan. Beraber oyun oynuyorsunuz diyelim. Sevgilinizi alıkoyun. Hemen online olsun o da ve beraber oynayın. Bağlayın onu o gün eve. Bu tip şeylerle aranızdaki 346 km’lik bağlı sağlamlaştırabilirsiniz. Hem de manitayı mis gibi kitlersiniz ve o günü kurtarırsınız.


Doğru oyunu bulursanız ölene kadar da kitleyebilirsiniz. Çürüyene kadar…

 

5. Ziyaret ve iade-i ziyaret

Gidin yani vakit buldukça sevgilinizin yanına. Aniden de gidin eğer içinizde şüphe varsa. Ne demişler ‘’baskın basanındır’’. Bu baskının sahibi neden siz olmayasınız? Baskın niyetiniz, özleme eyleminizin önüne geçtiyse de, sevgilinizin yatak odasını talan edin habersizce. Bakalım bir ipucu var mı? Başka insanlara ait saç telleri, ne bileyim kolyeler küpeler…

Banyoyu da kesin kontrol edin. Bu ikisi, sizin ilişkinizde kocaman bir yarık açacak durumları ortaya çıkaran yerler. Gerekli kontrolleri yapıp ‘’clear’’ komutuna ikna oldu iseniz, güzel güzel vakit geçirmeye başlayabilirsiniz. Mümkünse yeni arkadaşları ile de tanışmaya gayret edin bu süreçte (of bu part full çakallık oldu be). Eh tabi müsait anlarında sevgiliniz de gelsin sizin yanınıza ve aynı kontrolleri o da yapsın. Müthiş ilişki olur böyle House MD tadında.


"Bu saçın geri kalanını da bulup yolmazsam adam değilim" bakışı


6. Müdür ne yaptın?

Sevgilinize mutlaka gününü sorun. Nasıl geçtiğini, bir şeye ihtiyacı olup olmadığını. Böylelikle hem onunla ilgilendiğinizi belli etmiş hem de birbirinizin hayatına dahil olmuş olursunuz. Bütün muhabbetiniz ‘’ben çıkıyorum haberin olsun hayatım, ben bilmem ne yapıcam haberin olsun çiçeğim, böceğim’’ ile sınırlı kalmasın. Haftalık programını falan da hani oturtursa en azından bilirsiniz; hangi gün delirecek gibi olacağını, hangi gün pamuk gibi olacağını. Ona göre tripsel problemlerinizi yaşatırsınız karşı tarafa. Özellikle sevgilinizin güzel geçen gününe denk getirmeye özen gösterin ki ağzına sıçılsa da sizi sakin karşılayabilsin.

 

 

7. Sexting ve send nude'culuk

Detayına girmiyorum. Tek diyeceğim, güncel tutun...


Ve böyle yapmayın...

(Mervously Brüksel'den bildirdi)


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Yorumlar:

Sıradaki Blog İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(18.10.2019)

Haydarpaşa ve Sirkeci İhalesi, Bilal Erdoğan'a ait Okçular Vakfı'nın eski genel müdürüne verildi...

"Cengiz-Kolin-limak-Kalyon dörtlüsüne niye verilmemiş ki? İnşallah başlarına kötü bir şey gelmemiştir. Endişelendim bak şimdi..."

Oğuz Beyrekli, Kırtasiyeci


Diğer yorumlar ->

(13.10.2019)

AKP'li Keçiören Belediyesi'ne bağlı ''A takımı'' adlı silahlı örgütün, Ankara'da bir doktor ve kız arkadaşını darp ettiği iddia edildi...

"En azından bankamatik memuru olmadan, karşılığında para aldıkları bir işi gerçekten yapıyorlarmış. Bu da bir ilerleme sayılır..."

Suat Buruncalı, Elektrik tesisatçısı


Diğer yorumlar ->