Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
HALKIN SESİ

Haydarpaşa ve Sirkeci İhalesi, Bilal Erdoğan'a ait Okçular Vakfı'nın eski genel müdürüne verildi...

"Cengiz-Kolin-limak-Kalyon dörtlüsüne niye verilmemiş ki? İnşallah başlarına kötü bir şey gelmemiştir. Endişelendim bak şimdi..."
-> Kadıköy Belediyesi, ilçede henüz kahveci, çikolatacı, lokmacı ya da bar olmayan 6 dükkanı sit alanı ilan etti...
-> Sonbaharın girmesiyle birlikte piyasalarda mevcut diyetisyen sayısı diyet yapan insan sayısının 4 katına ulaştı...
-> Türkiye nefesini tuttu, ilk ''bi dakika lan, bu işte bir keleklik var!'' diyecek babayiğidi bekliyor...
-> Savaş, barış ve ekonomik kriz'in ardından ''Ateşkes'' de yasaklı kelimeler sözlüğünde yerini aldı...
-> ''Ateşkes Trump'ın emri, şu ayrılık olmasaydı'' parçası listelerde hızla yükseliyor...
FOTOHABER

Klavye başındaki vatandaşlar merakla bekliyor: Ateşkes sosyal medyayı da kapsıyor mu? Ayrıntılar birazdan...

Dolar cephesinde son durum: ''Noluyoz len?!''

VİDEOHABER

Üniversite öğrencilerinin elektrikli araba ve füze atan robot dışında bir şey yapma denemesi faciayla sonuçlandı...

SİNEMA

Battaniyelerinizi Hazırlayın: Undone'dan The Crown'a... Bu Kışı da Bir Şekilde Atlatmanızı Sağlayacak Yeni Mahsül Diziler

SPOR

TFF, Oynanan Futbolun Yakılan Elektriğe Değmemesi Nedeniyle Gece Maçı Uygulamasına Son Vermeye Hazırlanıyor...

Türkiye Futbol Federasyonu, hali hazırda borç yükü altında bulunan kulüplerin mali dengelerinin bir de artan elektrik fiyatları yüzünden iyice bozulmaması adına önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. devamı...
BLOG

Winter is Coming: Doğalgaza Alternatif Olarak Her Evde Bulunabilecek Düşük Maliyetli Yakacaklar...

DERGİ
ANKET

N'olmuş n'olmuş?

KİTAP

Instagram Resim Altlarınız İçin: Bir Takım Yeni Nesil Şairler ve Oldukça Acaip Kitapları...

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Sevgilinizin rahat ve umursamaz tavırları illa ki sizi aldattığı anlamına gelmiyor. Ancak bayram tatilini memleketinde ailesiyle geçireceğini söyleyip Kaş'a gitmesi o anlama geliyor olabilir. O işi bi araştırın siz... devam...
Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Altunizade Metrobüs Durağı’nın Meclis Gündemine Taşınması, Meclis Gündeminde İzdihama Neden Oldu..

Plansız programsız yapılan metrolar, alt-üst geçitler ve çocuklar sebebiyle son 2 aydır aşırı yoğunluk yaşanan Altunizade Metrobüs Durağı’nın İstanbul Büyükşehir Belediye meclisi gündemine taşındığı haberini sosyal medyadan alan milyonlar meclise akın etti.. devamı...

Ateşkes Kararı ve Yeni Yaptırım Uygulanmayacağının Açıklanmasıyla Birlikte Rahatlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mektup Yazmak İçin Masasının Başına Geçti: ''Sensin lan fool!''

ABD ve Türk heyetleri arasında bugün Ankara'da gerçekleşen görüşmenin ardından Suriye'nin kuzey doğusunda devam eden askeri harekata 120 saatliğine ara verilmesi ve bu süre içerisinde SDG güçlerinin güvenli bölgeden ayrılması kararı çıkarken, ateşkesin gerçekleşmesi halinde Türkiye'ye herhangi bir yaptırım uygulanmayacağı açıklandı. devamı...

İçişleri Bakanlığı, Kamusal Alanlardaki Başıboş Çocuk Terörüyle Etkin Mücadele İçin Düğmeye Bastı

Blog

14 Şubat'a Yalnız Girecekler İçin Hayatta Kalma Rehberi...

Yalnızların azılı düşmanı 14 Şubat bir kez daha kapımızda. Tüm ıssızlığınızı derin derin hissettirecek olan bu kara günde, sizleri depresyondan koruyacak bazı ufak tefek öneriler hazırladık ki bir şekilde hayata tutunmaya devam edebilin. Unutmayın, sizin onlardan tek eksiğiniz sevgilinizin olmaması. Yoo yoo tabii ki kimse sizi sevgili olmaya layık görmediği için değil, ne münasebet. Siz isteseniz 50 tanesini kapıya dizer... Evet evet aynen... Neyse çok da şeyapmayın. Alt tarafı 24 saat sınanacaksınız zaten, bunu da başarabilirsiniz.Bir olursak birlik olursak başarabiliriz. Zaten çift olamadığımız için mecburen bir olacağız ehehe (Buraya ağlama efekti gelecek)...

 

1. Sokağa çıkma yasağı 

Evet abicim. Oturun evinizde ve el ele gezen insanlara adım başı rastlamayın. Her yerde kırmızı balonlar, efendime söyleyeyim çiçekler böcekler, sarmaş dolaş olmuş, DNA modeline dönmüş insanlara olacak. Gözünüze gözünüze sokacaklar yalnızlığınızı. Bu kışkırtmalara maruz kalmamak adına sizi mümkün mertebe sokağa çıkmamaya davet ediyoruz. Unutmayın, sokakta suratına baktığınız herkes gece sevişecek arkadaşlar. Her yüz size erotizmi hatırlatacak. Yapmayın, etmeyin kendinize bunu...


14 Şubat'ta siz (temsili)
 

2. Filmler, filmlerimiz...

Bizi dinleyip evde kalmaya karar verdiniz. Aferim. Şimdi aklınızı yalnızlığınızdan uzaklaştırmak için biraz oyalanmaya ihtiyacınız var. Evinizdeki DVD’lere göz attınız ve elinize birden romantik komedi tarzında bir film geldi… SAKIN. Onu hemen usulca aldığınız yere geri koyun. Kimse zarar görsün istemiyoruz çünkü. Kapağında robotlu, ne bileyim kanlı, cinli filmler bulup onlara dört elle sarılın.

Niye durduk yere muhteşem aşklar yaşayıp, üstüne filmlere konu olup, orada canlanmış insanları imrenerek izleyesiniz? Sizin derdiniz size yeter zaten. Salak olmayın, cesaretli olun ve kendinize en gereninden bi gerilim filmi bulun. Ha korktum, ha korkcam derken kafadan 2 saat oyalarsınız kendinizi. Üstüne filmde kafası bacağı kopan, cinin, şeytanın, uzaylının, yaşayan ölünün gazabına uğrayan insanları görüp halinize şükredersiniz....


Allah korusun bak bu kızcağız da çok isyan etmiş niye sevgilim yok diye... 

 

3. Kokulu yemekler zamanı!

Kendinize neden dışarıdan bol sarımsaklı soğanlı bir yemek sipariş etmiyorsunuz? Nasıl olsa gece sonu öpüşebileceğiniz biri yok hayatınızda (Şşştt tamam ya ağlama ama şimdi :( ). O yüzden söyleyin bol sarımsaklı bir mantı ya da soğanlı bir kuru fasulye-pilav. Hatta üstüne işkembe! Bence sırf bunları yapabilmek için bile sevgiliden ayrılınır ama siz bilirsiniz tabi… (O soğanı kırcaksınız böyle ortadan…)
 


Şunun vaad ettiği mutluluk çoğu seksten fazla şimdi, doğruya doğru...
 

4. Patronun gözüne girme qeyfi

Ofiste fazladan zaman geçirip hem kafanızı dağıtmak hem de patronunuzun gözünde 'Aferim bak sevgililer günü falan demeden ne güzel çalışıyor çocuk' bir personel imajı çizmek için harika bir gün 14 Şubat. Bütün haftanın işlerini yapın mesela o gece. Önümüzdeki günler de çaktırmadan uyursunuz ofiste. Ne bileyim usulca poker oynarsınız, fena mı? İş iyidir arkadaşlar, neticede ekmeğinizi sevgili vermiyor di mi? Aynen aynen...

 
‘’Seni unutcam oğlum’’ derken kariyer yapmak...

 

5. Kendinize çiçek söylemeye ne dersiniz?

Sevgiliniz yok diye işyerinize öğle saatinde neden çiçek/çikolata gelmesin? Sizin ne eksiğiniz var? Düşünün bir, herkes size meraklı gözlerle bakacak, arkanızdan 'Bu ne ara sevgili yaptı be?' diye dedikodular dönecek, punduna getirip ağzınızdan laf almaya çalışacaklar. Çok eğlenceli değil mi? Unutmayın, kimse olmasa bile siz kendinizi mutlu edebilecek düzeyde bir sinsisiniz.

 
Hazır başlamışken bonny food falan da söyleyin, ağzınız tatlansın...


6. Telefondan uzak durun

‘’Canım Kuzey Kore balistik füze denemesi yapmış, iyi misin?’’ diyecek tıynette fırsatçı bir tip iseniz, o kadar çaresiz iseniz, 14 Şubat sizin için muhteşem bir fırsat olacaktır, biliyoruz. Bir anda bir şey sizi dürtecek ve o mesajı attıracak. Etmeyin eylemeyin, o telefonu özellikle de eski sevgilileri yoklamak için elinize almayın. Böyle bir anda reddedilirseniz eğer ömrü billah acısı içinize çöker. Olsaydı olurdu zaten zamanında. Eskileri kurcalamayın artık.


- Hele beni hiç bulaştırmayın...
 

7. "Sap"lık birliğinden yürüyün 

Epeydir uzaktan uzağa hoşlandığınız ve fakat açılamadığınız biri varsa 14 Şubat sizin için tarihi bir fırsat olabilir… Gayet kankasal bir tonda yaklaşıp ‘’bu gece biz de iki bekar çıkıp takılalım bari’’ diyerek yol yapabilirsiniz. Bir ihtimal etraftaki sevgililere birlikte bok atma, ne kadar salak göründüklerinden falan bahsedip esprilerinize meze yapma falan derken muhabbet alır yürür ve gecenin ilerleyen saatlerinde karşılıklı bir "alıcı gözüyle bakma" seviyesine erişir. Olmaz demeyin, denemekte fayda var. Bi şey olmazsa da en azından eğlenceli bir gece geçirmiş olursunuz. Nereden baksa evde kukumav kuşu gibi oturmaktan iyi...

 

(Mervously Brüksel'den bildirdi)


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Yorumlar:

Sıradaki Blog İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(18.10.2019)

Haydarpaşa ve Sirkeci İhalesi, Bilal Erdoğan'a ait Okçular Vakfı'nın eski genel müdürüne verildi...

"Cengiz-Kolin-limak-Kalyon dörtlüsüne niye verilmemiş ki? İnşallah başlarına kötü bir şey gelmemiştir. Endişelendim bak şimdi..."

Oğuz Beyrekli, Kırtasiyeci


Diğer yorumlar ->

(13.10.2019)

AKP'li Keçiören Belediyesi'ne bağlı ''A takımı'' adlı silahlı örgütün, Ankara'da bir doktor ve kız arkadaşını darp ettiği iddia edildi...

"En azından bankamatik memuru olmadan, karşılığında para aldıkları bir işi gerçekten yapıyorlarmış. Bu da bir ilerleme sayılır..."

Suat Buruncalı, Elektrik tesisatçısı


Diğer yorumlar ->