Zaytung.Com Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
HALKIN SESİ

AKP Denizli Milletvekili Nilgün Ök: ''18 yıl önce araba var mıydı?''

"Genel Başkanları buzdolabı olmadığını iddia ediyordu. Bu yine biraz insaflı çıktı.."
-> Katar Emiri: ''Melih Demiral ve Cengiz Ünder için de nabız yokluyoruz...''
-> Sağlık Bakanlığı, faz 3 klinik denemeleri ülkemizde gerçekleştirilecek inaktif Çin aşısının onay alması halinde Türkiye üzerinden Katar'a satışına başlanacağını müjdeledi...
-> İkinci sokağa çıkma yasağı döneminde ''10 kilo verecek, bir yabancı dil ve enstrüman çalmayı öğrenecek'' vatandaşlar partileşme aşamasında...
-> Bülent Ersoy'un ortada kalan kürklerine Hazine ve Maliye Bakanlığı talip oldu: ''Bunları peyderpey Katar'a okuturuz biz...''
-> Katar Dışişleri Bakanı: ''Türkiye'den aldıklarımızı istiflemek için başka bir ülke daha satın almak zorundayız...''
FOTOHABER

Hukuk reformu sayesinde teminat altına alınan basın ve medya özgürlüklerinden ilk faydalanan Habertürk oldu!...

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Rusya'dan satın alınan S-400'leri Haliç'te test edebileceğini açıkladı...

VİDEOHABER

Gökçek'in cinleri dinozorlara dövdürme planı nasıl yarım kaldı? Birazdan...

SİNEMA

Make Türkiye ''Ehh işte'' Again: Dizilerle Eski (Nispeten) Özgür Günlere Nostaljik Bir Yolculuk...

ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Bugüne kadar Koronavirüs'e karşı başarılı bir mücadele ortaya koyan bağışıklık sisteminiz, saatte 90 km hızla gelen ticari araca karşı en ciddi sınavına çıkacak... devam...

Meğer Ne Saçma İşler Sığdırmışsın Kariyerine: Ünlüler ve Unutmak İstedikleri Geçmişleri...

Formula 1 İzlerken Keyif Almaya Çalışanlar Platformu: ''Aynen, yine olmadı...''

Formula 1'de sezonun 14. yarışı olan İstanbul Grand Prix'si Mercedes pilotu Lewis Hamilton'un 1.'liğiyle sona ererken, uzun yıllardır bu spordan zevk almaya çalışan kitleden yine kötü haber geldi... devamı...

Yaz Dizilerine Düşmenin Eşiğinde Olanlar İçin: Klişelerden Arınmış Vizyonlu Aşk Romanları...

N'olmuş n'olmuş?

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Sağlık Bakanlığı'ndan Kritik Uyarı: ''Böyle giderse gerçek vefat sayılarını da vermek zorunda kalabiliriz...''

Koronavirüs önlemleri çerçevesinde geçtiğimiz ay gerçek vaka sayılarını açıklamaya başlayan Sağlık Bakanlığı, alınan tedbirlerin sonuç vermemesi halinde bu kez gerçek vefat sayılarının da açıklanmaya başlanacağını belirterek vatandaşları uyardı.  devamı...

''Cuma Akşamı Bana Gelsene Hafta Sonu Takılırız'' 2. Sezon Denemeleri Alfabetik Sıradan Başladı...

Koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkma yasaklarının geri dönmesiyle birlikte hafta sonu karantinayı birlikte geçirecek partner arayışlarında da 2. sezon start aldı...devamı...

İçişleri Bakanlığı, Kamusal Alanlardaki Başıboş Çocuk Terörüyle Etkin Mücadele İçin Düğmeye Bastı

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)
Sevgili Koçlar... Ehehe... Yok yok tamam o espriyi yapmıycaz bu bayram... Ehehehe... Tamam ya sakin... Ehehehehe...

BOĞA (21 Nisan - 21 Mayıs)
Flörtleşmekten anladığınız tek şey karşı tarafa izlediğiniz dizileri övüp "kesin izlemen lazım" diye darlamak. Allah''tan iyi kötü bi gideriniz var da arada seks meks oluyor...

İKİZLER (22 Mayıs - 21 Haziran)
Son ağaç da kesildiğinde paranın yenilemeyen bir şey olduğunu anlayacaksınız... Ama daha baya var ya ona. Amazonlar var, Muson Ormanları var, Toroslar falan var... Çok da kendinizi sıkıştırmayın o düşünceyle...

YENGEÇ (22 Haziran - 23 Temmuz)
Kendinizi daha iyi tanımak için aradığınız o fırsatı, hakkınızda yazılan 480 sayfalık iddianamenin sayfaları arasında bulacaksınız...

ASLAN (24 Temmuz - 23 Ağustos)
0 559 417 81 55... Ya kusura bakmayın sevgili Oğlaklar, kağıt bulamayınca tesisatçının numarasını yazdık. Pek de bi şey yoktu falınızda zaten. Kombiye baktıracaksanız çekinmeyin ama...

BAŞAK (24 Ağustos - 23 Eylül)
Bu hafta babanız size bakıp bakıp "hanım bunu da yaptık ama pek olmadı ya" diye iç geçirecek... Sesli söylediğini son anda fark edecek... Duymazlıktan gelmek, mutlu aile ilişkilerinizi bozmamak yine sizin elinizde...

TERAZİ (24 Eylül - 23 Ekim)
Yaklaşan güneş tutulmasıyla birlikte aşk hayatınızda sürpriz gelişmeler, yeni bir terfi veya hiç ummadığınız bir yerden toplu para bekleyebilirsiniz. Aslında bunları tutulma olmadan da bekleyebilirsiniz. Nasılsa sonuç değişmeyecek...

AKREP (24 Ekim - 22 Kasım)
Bu hafta cinsel uyumunuzun boğa burçları ile daha iyi olduğunu keşfedeceksiniz. Mevcut sevgiliniz ise haftaya sizin telefonu karıştırırken bunu keşfedecek...

YAY (23 Kasım - 22 Aralık)
Bayramda turistik yöre esnafından yiyeceğiniz kazığın toplam tutarı 2650 TL. Şimdiden bilirseniz hazmetmesi daha kolay olur diye düşündük. İyi tatiller...

OĞLAK (23 Aralık - 20 Ocak)
Sualtı kameranız sayesinde Ege''de geçireceğiniz mükemmel tatille birlikte son anlarınız da kayıt altına alınacak. Adamlar neler yapıyor ya? Teknoloji gerçekten inanılmaz bir şey...

KOVA (21 Ocak - 19 Şubat)
Evli kovalar iş hayatında sürpriz yakınlaşmalar yaşayabilir. Kova çekil kenara... Yenge valla bize verilen kağıtta bu yazıyor, ona göre yani...

BALIK (20 Şubat - 20 Mart)
Yetenek ve donanımınızın ön plana çıkacağı, gerçek kapasitenizin herkes tarafından fark edileceği bir döneme giriyorsunuz. Bu dönem bayram tatiline denk geldiği için söz konusu herkes 30 kadar akrabadan ibaret. Onların da afedersiniz kendilerine hayrı yok...


facebook'ta Paylaş twitter'a Yolla Allah'a Havale Et

 

Önceki Haftalar:

15.2.2020

KOÇ - Düzenli bir cinsel hayatınız yok diye üzülmeyin. İş başvurularınıza geri dönülmüyor diye dertlenmeyin. Lütfen büyük resmi görmeye çalışın. Şunun şurasında ne kadar ömrünüz kaldı ki zaten? Yapmayın böyle...

31.5.2019

KOÇ - Sevgilinizin rahat ve umursamaz tavırları illa ki sizi aldattığı anlamına gelmiyor. Ancak bayram tatilini memleketinde ailesiyle geçireceğini söyleyip Kaş'a gitmesi o anlama geliyor olabilir. O işi bi araştırın siz...

28.4.2019

KOÇ - Bu hafta 1 saat boyunca İBB meclisinin canlı yayınını youtube'dan izledikten sonra yorum bölümünde tatsız bir tartışma içine... Bi sn ya? Siz bu noktaya nasıl geldiniz sevgili koçlar? Neyi yanlış yaptınız?

25.2.2019

KOÇ - Dış güçler, CHP, soğancılar, geziciler, halciler ve marketlerin ardından ekonomik kriz için suçlanma sırası bu hafta koç burcuna geliyor. Ülkedeki geri zekalı sayısı dikkate alındığında bir süre evden çıkmamanızda fayda var. İnterneti de kapatın...

26.1.2019

KOÇ - Bu hafta gecikmiş kredi kartı borcunuz için günlük faiz uygulandığını hatırlatan banka SMS’ine "Faiz ayaklarımın altındadır" yazarak yanıt vereceksiniz. Eğlenceli bir fakirsiniz…



Sıradaki Haberler:

(25.11.2020)

AKP Denizli Milletvekili Nilgün Ök: ''18 yıl önce araba var mıydı?''

"Genel Başkanları buzdolabı olmadığını iddia ediyordu. Bu yine biraz insaflı çıktı.."

Uğurhan Culak, Elektrik tesisatçısı


Diğer yorumlar ->

(3.10.2020)

MHP Mv. Erkan Haberal, özel şoförünün makam aracıyla çarparak ezmeye çalıştığı güvenlik görevlisini suçladı...

"Halkın parasıyla halkı ezme işini mecazen yaptıkları günleri özlüyorum..."

Tülay Sağcıklar, Öğretmen


Diğer yorumlar ->